Friday, December 9, 2011

salam jumaat ;)

Haii awak-2 semua..hee~
Mangap la ye sye xupdate ini blogger semalam,
sambil bertemankan lagu carta hati by najwa letip nie di waktu
Maghrib nie,aku tergerak pulak hati nak update blog,
#nampak sangat aku tak solat kan?YESS!
Ampunkan hambamu ya allah,
Okayy today kami iaitu saya,farah dan aien PLAN nao jogging,
Huhh,janji tinggal janji je la kan?
Poyoss!
Okayy,tak gune la nak marah kan?suke hati die la,
Urmm,then aku da siap2 basuh muke and siap pakai2 baju TAK JADI,
Okayy fine,seb bek kau kawan aku!
Oakyy then aku pun baring la balek,tapi tidak bule tido..
Krana kelaparan yg melande diriku,aku pun dengan penuh excite
Berjalan la sampai ke simpang dengan berharap "baru 8.3o,harap2 ade la nasi
Lemak jarah la ye"tupp2,ABIS!
Aishh,die jual nasi lemak brape je eak?aiyoo,aku tu balik elak nak
nyungkur je kan kat jalan?
KEMPUNAN,
Minggu lepas aku bole terime la aku datang 9.3o da abis,nie
Baru 8.3o toqq,
Hurmm,aku pon balik la dengan perasaan yang hampa,
Haha.
Balek tu aku makan la mihoon mak masak,