Monday, December 12, 2011

happy bufdayy to me ;D

Bufday aku sebenarnye semalam,haha..
Tapi busy sgtt kan smpai terlupe nak post kat blogg nie..
Haha,
Okayy jap..
♬happy bufday to me,
Happy bufday to me,
Happy bufdayy to SHAHRULSALWA,
Haha..smoge aku panjang umur dan mura rezki,sihat tubuh badan,
Selamat dunia akhirat dan mendapt keputusan yg cemerlang..
Amin,(orang kate doa untuk diri sendiri mujarab)
Haha,
Ape je aku buat semalam?
Haha..
Biasela dapat call free,ape lagi aku,serate orang aku call..
Paling lame ofc la gf aku,haha..
Farah..
Hehe,sampai sejam lebih jugak aku call,
Hehe..
Pastu ade jugak la budak2 lain hammaryna,aina,qila,nas,
Sue,epul..
Haha,
Dieorg layankan aje la kepale aku nie,
Hehe..
Erm,btw smlm my niece balek,
Haha..
Tapi datang2 macam tak kenal aku je,
Mane tak nye,2 bulan tak jumpe..
Enjin die nak panas pon lame,
Haha..
Sabar je la,
Ermm,okay!
Byee..